Boligmappa.no
Hjemla.no
Toggle navigation
ByggeBolig
.no
Aktuelt
Siste innlegg
Forum
Finn bedrift
Nytt innhold
Inspirasjon
Aktuelt
Siste innlegg
Forum
Finn bedrift
Nytt innhold
Inspirasjon
Logg inn
Bli medlem
Diskusjoner
Alle
Bad, våtrom og rørlegger
Boligprodusenter
Byggeperioden - nytt hus
Dør og vindu
Eksteriør, tak og maling
Elektro og belysning
Energi og varme
Garasje og uthus
Grunnarbeid, mur og betong
Gulv
Hage og uterom
Interiør, møbler og trapp
Kjøkken og hvitevarer
Konstruksjoner og isolering
Lov og Rett
Oppussing og nybygg generelt
Planløsning og Fasade
Privatøkonomi
Restaurering og vedlikehold
Smarthus
Tapet, farge og maling
Ventilasjon og inneklima
Verktøy og maskiner
Prosjekter
Alle
Bygge nytt hus
Garasje, anneks og småhus
Hage & Uterom
Hobbysnekkerens verksted
Møbler & Interiør
Oppgraderinger & Oppussing
Tekniske løsninger
Tilbygg & Påbygg
Konkurranser
Alle
Avsluttede konkurranser
Pågående konkurranser
Markedsplassen
Alle
Firmainformasjon
Kjøp og Salg
Off-topic
Alle
ByggeBolig.no's Humorhjørne
Meldinger fra ByggeBolig.no
Off-Topic ChitChat
Informasjon
Alle
Brukerveiledning & Informasjon
Alle i prosjekter
Tråder:
111,673
Tema:
Her finner du alt innen Prosjekter
Hage & Uterom
finnmark4ever: Drivhus, miniprosjekt!
Da har varmen også kommet, slik at luker åpner automatisk. To slike åpnere følgte med drivhuset(1000 kr spart) :DJa, da er drivhus på plass og 98% ferdig..... Skal ...
RKC elementbod type Smart 2
Takk for svar - det ser jo flott ut innvendig også!Kommer til å bruke min bod til bl.a. oppheng for sykler, så jeg må nok spikre opp noen planker for å styrke veggene. ...
Bygge nytt hus
Odelsjente: Vi bygger herskapelige Alexandra Exclusive fra IEC-hus
Odelsjente har ingen innlegg på forumet siden 2014 så sjansen for at hun ser dette er nok liten desverre.Griner inni meg av tanken 😩 Var stygt redd for det, men hadde mine håp ...
Småbruk ved Fjellbacka i Sverige
Ser ut til bli bra.Jeg husker faktisk at den eiendommen sto til salgs for ikke så lenge siden, og synes det så ut som et veldig trivelig småbruk, gratulerer! ...
Hage & Uterom
Nytt rekkverk
Bra med alternativer på markedet :1A) Med kun stenger så er det vel klatrbart med for store åpninger ? 1B) Eller har dere en versjon av stenger med annen utforming ?2A) Festene for ...
Trapperenovering
Det finnes mange hus rundt om i det ganske land, som inneholder en furutrapp som nå begynner å bli litt slitt. Å bytte trapp er en omfattende, og ikke minst kostbar affære.Er du ...
Bygge nytt hus
chrsmerk: Egentegnet hus i moderne stil
Jeg har akkurat en sak gående om dette. Se forslag til løsning der:http://byggebolig.no/grunnarbeider-mur-og-betong/armering-av-betongdekke-pa-veranda/msg724177 ...
Nytt kjøkken i Casa del Aircooled
Da har kjøkkenet blitt bestilt inn. Endret litt på noen skap, etter innspill fra de på Ikea i bergen. Fjernet ett hjørneskap, og fikk inn en ekstra skuffeseksjon, noe som ga ...
Aircooled garasje
Da har det skjedd litt. Fått tilatelse fra kommunen, og de har begynt å grave. Da går det litt fremover i alle fall. Slik så det ut på fredag da jeg kom hjem ...
Hvilken port
Er klar over at det er industriporter jeg må ha. Det er ikke noen her i distriktet som selger porter. Var derfor jeg spurte her.Lokje ...
Bygge nytt hus
Prosjekt Parken
Hei igjen! Oppdatert skisse på FASADE, med eit forsøk på nokre vindauge på eine sida av huset.Vi er i prosessen med å bestemme vindauge og overflate fasade.- Ynskje er å ...
Våtrom
Kan være fagmessig uten fagfolk:) ...
Bygge nytt hus
thoem: Tranan Spesial fra Fiskarhedenvillan
Hei,Hvordan går det?Er i oppstartsfasen av husbygging selv og er spent på hvordan det har gått med dere!
...
Bygge nytt hus
Edvin: Moderne Sørlandsidyll - brygge og båthus i hagen
Nytt innlegg :)Prisen på installasjon og deler til peisovnen kom på totalt 5550,- og ble utført av Arnt Kallovd fra Mandal. Vi er godt fornøyd med arbeidet.Nå tenker vi ...
Oppbygging vegger og gulv i nytt bad (Kjeller)
Ja, Rockwool er bedre. ...
Tilbygg & Påbygg
Lillegutt: Da er vi igang med ny garasje med mere...
Er det mulig å spørre om bilder av det endelige resultatet? :)Gjerne fra litt avstand også, så man ser det i forhild til omgivelsene også
Bygge nytt hus
Cross-over moderne og "litt mer tradisjonelt"
Ikke nå lengre. Kom nye regler i juni i fjor. ...
Bygge nytt hus
Vi bygger tilpasset Milano fra BoligPartner
Oi, takk for invitasjon! Det setter vi veldig pris på, hvis dere fortsatt mener vi kan komme når dere er ferdig med en lang og tung flytteprosess.
Bygge nytt hus
Kjøpe gulv fra utlandet
Jeg ville styrt unna Skovin... Vi kjøpte gulv fra dem i fjor og det ble masse MASSE problemer pga. dårlig Skovins utsendte håndverkere. Pass på at du presiserer at du ikke skal ha ...
Bygge nytt hus
Pandora fra norbohus
noen som har bygget pandora fra norbohus som vil vise bilder ? 😊 ...
Bygge nytt hus
Hellvik Hus Herskapelig i Ørsta
Ser veldig bra ut ! Vi skal bygge det samme huset nå. Vi har også gjort noen endringer, både i romprogram og garasje. Lykke til. Supert hvis du fortsetter å legge ut bilder ...
oles: Nytt bad 11 kvm.
Det er jeg usikker på, desverre. Hørt med Jotun? De pleier å være flinke til å svare. ...
Fra "grovkjeller" til Kjeller som kan nytes + andre oppgraderinger av bolig
Alt i alt blei det ca 2200.- for meteren. Da er SLT medberegnet . Flytting av maskiner, gravemelding, rør, knasteplast, isolasjonen, grus langs veggene hele veien opp, pigging av betong trapp, ...
Hage & Uterom
Hva slags hekk er dette?
Du kan ikke bare dele av en bit av en ? Jeg trodde jeg skulle flytte hekk med minigraver men klumpene var alt for store til at de kunne løftes med den størrelsen jeg hadde. Endte opp med ...
Bygge nytt hus
Vårt siste hus prosjekt
Takk for bra tilbakemeldinger, dette er første utkast fra tegnekontoret så endringer er nødvendigett av punktene for revisjon er å se hva som kan gjøres mindre uten å ...
206
207
208
261
Henter innhold
Logg på ByggeBolig
med ditt sosiale nettverk
google
facebook
eller
Husk meg
Logg inn
Opprett ny bruker
Glemt passord?
Bli medlem
Opprett bruker
Husk meg
Jeg godtar
betingelsene i avtalen
Opprett bruker
Gå til forsiden
Avbryt
Glemt passord
Opprett nytt passord
Du vil få tilsendt en epost med link for å sette nytt passord.
Eposten vil være gyldig i 30 minutter.
Avbryt
SEND E-POST BEKREFTELSE
En bekreftelses e-post vil bli sendt til din e-postadresse
SEND
‹
›