Boligmappa.no
Hjemla.no
Toggle navigation
ByggeBolig
.no
Aktuelt
Siste innlegg
Forum
Finn bedrift
Nytt innhold
Inspirasjon
Aktuelt
Siste innlegg
Forum
Finn bedrift
Nytt innhold
Inspirasjon
Logg inn
Bli medlem
Diskusjoner
Alle
Bad, våtrom og rørlegger
Boligprodusenter
Byggeperioden - nytt hus
Dør og vindu
Eksteriør, tak og maling
Elektro og belysning
Energi og varme
Garasje og uthus
Grunnarbeid, mur og betong
Gulv
Hage og uterom
Interiør, møbler og trapp
Kjøkken og hvitevarer
Konstruksjoner og isolering
Lov og Rett
Oppussing og nybygg generelt
Planløsning og Fasade
Privatøkonomi
Restaurering og vedlikehold
Smarthus
Tapet, farge og maling
Ventilasjon og inneklima
Verktøy og maskiner
Prosjekter
Alle
Bygge nytt hus
Garasje, anneks og småhus
Hage & Uterom
Hobbysnekkerens verksted
Møbler & Interiør
Oppgraderinger & Oppussing
Tekniske løsninger
Tilbygg & Påbygg
Konkurranser
Alle
Avsluttede konkurranser
Pågående konkurranser
Markedsplassen
Alle
Firmainformasjon
Kjøp og Salg
Off-topic
Alle
ByggeBolig.no's Humorhjørne
Meldinger fra ByggeBolig.no
Off-Topic ChitChat
Informasjon
Alle
Brukerveiledning & Informasjon
Alle i prosjekter
Tråder:
111,618
Tema:
Her finner du alt innen Prosjekter
Rehabilitering av blikktak
Smart!
Så ikke galt ut det der. ...
Bygge nytt hus
Vi bygger Hellvik Hus Tradisjon 575
Takk for det. Fant nettsiden hans, skal ringe han og så har jeg et par andre entreprenørnavn fra Froland: Sandås, Oveland. Vil ta det på anbud.Vi skal og bygge tradisjon hus, en variant av 525. ...
Extreme makeover garasje
Innmari stilig garasje du har fått! Ble skikkelig tøft! Men jeg underer også litt over det praktiske ved dette.. Gir f.eks downlights nok lys til å kunne mekke i garasjen? Ser du har valgt tette ...
Bygge nytt hus
Vårt drømmehus "Scorpio" fra Nordbohus
Kjempe fint hus!! Sitter selv å ser på dette huset og vurderer det. Kan jeg spørre om dere har gjort noen "store" endringer på det? Har sett litt på tegningene og funnet små ting jeg gjerne ...
Bygge nytt hus
huset vårt :)
.....men vinduene på hovedsoverommet bør du vel ta nå....
...
Tilbygg & Påbygg
Lollo: Tilbygg
ved omlegging av systemene på BB så forsvant endel bilder, di fleste kom tilbake, tydeligvis ikke alle, ...
Møbler & Interiør
Noen erfaringer med å beise bordplate?
kansje litt sent svar..men vi har merbau gulv og benkeplate.Da vi skulle få vårt oljede eikebord til å passe til, brukte vi først spritbeis med en slags mahogny-farge, deretter brukte vi blank olje ...
Tilbygg & Påbygg
hjelp ! Bygge ut, gesimhøyde på garasje eller hus
ønsker å bygge på huset, 1 eller 2 soverom.Eneste sted å gjøre det, er i 2etg, oppå garasjen.I reguleringsbetstemmelsene står det: " Garasje carport kan ha flatt tak, eller takform og vinkel som ...
Murgarasje inntil huset (tilbygg) og takterasse.
Hei er ny på forumet, og skal forsøke å legge ut noen tanker/spørsmål her med min begrensede byggeterminologi.Skal, etter en lang byggesøknadstid, komme meg igang med oppmuring av garasje. Garasjens ...
Tilbygg & Påbygg
Hjelp!
Det er nok granneloven samt plan og bygningsloven som regulerer dette. I ditt tilfelle er det nok førstnevnte som gjelder. Men jeg er ingen jurist, hør med kommunen. ...
Tilbygg & Påbygg
Borhammer kombihammer
Disse moderne borrene med fire små pigger ut kan man vel ikke slipe opp. Har et annet bor som kan slipes opp. Det er beregnet på fjell. Bare så synd at det kun passer til liten manskin, og da ...
Våt isolasjon!
Er vel bare og rulle dem ut i solen og la dem tørke godt så går det vel fint. ...
Pusse opp stue - for første gang
Tidløst er ikke det samme som mote, ofte er det det motsatte av mote.Noen ganger er klassisk tidløst det som er mote, slik som man ser med hvite vegger og nøytrale detaljer i vegger og tak. Dette kan ...
Tilbygg & Påbygg
Amatør søker hjelp! (utetrapp)
Jeg ville si en "maskinsag" er mest nøyaktig. Du kan lage deg en jigg og bruke sirkelsag. Da blir de helt like alle sammen. ...
Støyisolering mellom rom i gammelt hus
Ja, har prøvd alle mulige øreplugger, men hadde vært fint å slippe å bruke dem hver eneste natt (og til tider på dagen)
isolerer yttervegg
Skrivefeil fra min side! du er tilgitt
...
Tekniske løsninger
Playstation eller Wii eller andre?
Gidder du å mekke så får du det meste. Ipad med airvideo er etter min mening genialt f.eks. =) hvis ikke er htpc greia for spessielt intereserte, da har man og muligheten til pc spill. Men som sagt, ...
Bygge nytt hus
Ostekongen: Kongsgaard fra Boligpartner
Hei :)Dette var et nydelig hus
Nå har jeg brukt ca 10 minutter på besøk hos dere, kjekt å få se sluttresultatet ...
Skifting av Vindusløsning. Til Inspirasjon
Bare ett lite ekstrabilde i ettertid for å vise resultatet sett utenfra. Ferdig med ny kledning
...
Bygge nytt hus
Davids: Hellvik Hus Trend 350 alt.2
Hei.Kom over denne siden i dag. Vi skal også bygge trend 350, men er veldig nysjerrig på hvordan huset ser ut innenfra. Er det mulig å få se noen bilder?Vi skal også ha fire soverom oppe og lurer på ...
frodes: Nytt bad (ferdig)
Gipsen var for å få noe å feste tarkoen på. Det ville visst blitt for dårlig å lime den rett på rupanelen. Jeg brukte 9mm gips, noe jeg ikke vil anbefale. Den ble for tynn/hard til at skruehodene gikk ...
Tilbygg & Påbygg
Plassering av ramme/vegg på ringmur
Skal ramme/reisverk i yttervegg plasseres likt med innvendig kant på ringmur? eller skal den trekkes inn tilsvarende tykkelse på vertikal isolasjon/kuldebryter (isopor) slik at rammen er over ...
Bygge nytt hus
Kato/Tonjes byggeprosjekt
Vi kjøpte en av de 8 kommunale tomtene som ble lagt ut. Med andre ord ingen byggeklausuler. En forutsetning for oss.Kommentarer er alltid flott å få. Man ser seg raskt blind.1. Sportsboden er til ...
Bygge nytt hus
Che: Boligpartner Austergaard
Takk, det er Svedbergs Classic Eik Ram - Servantbenk i porselen, speilskap og høyskap koster ca 40 000,- avhengig av rabatt. ...
Bygge nytt hus
Vi bygger Granli Tradisjon i Mosjøen
Da begynner det å nærme seg innflytting. Regner med det blir innflytting rett over neste helg. 3 uker etter forespeilet innflytting... 3 uker er lang tid når man bor hos sviger mor.. Det eneste som ...
240
241
242
261
Henter innhold
Logg på ByggeBolig
med ditt sosiale nettverk
google
facebook
eller
Husk meg
Logg inn
Opprett ny bruker
Glemt passord?
Bli medlem
Opprett bruker
Husk meg
Jeg godtar
betingelsene i avtalen
Opprett bruker
Gå til forsiden
Avbryt
Glemt passord
Opprett nytt passord
Du vil få tilsendt en epost med link for å sette nytt passord.
Eposten vil være gyldig i 30 minutter.
Avbryt
SEND E-POST BEKREFTELSE
En bekreftelses e-post vil bli sendt til din e-postadresse
SEND
‹
›