Boligmappa.no
Hjemla.no
Toggle navigation
ByggeBolig
.no
Aktuelt
Siste innlegg
Forum
Finn bedrift
Nytt innhold
Inspirasjon
Aktuelt
Siste innlegg
Forum
Finn bedrift
Nytt innhold
Inspirasjon
Logg inn
Bli medlem
Diskusjoner
Alle
Bad, våtrom og rørlegger
Boligprodusenter
Byggeperioden - nytt hus
Dør og vindu
Eksteriør, tak og maling
Elektro og belysning
Energi og varme
Garasje og uthus
Grunnarbeid, mur og betong
Gulv
Hage og uterom
Interiør, møbler og trapp
Kjøkken og hvitevarer
Konstruksjoner og isolering
Lov og Rett
Oppussing og nybygg generelt
Planløsning og Fasade
Privatøkonomi
Restaurering og vedlikehold
Smarthus
Tapet, farge og maling
Ventilasjon og inneklima
Verktøy og maskiner
Prosjekter
Alle
Bygge nytt hus
Garasje, anneks og småhus
Hage & Uterom
Hobbysnekkerens verksted
Møbler & Interiør
Oppgraderinger & Oppussing
Tekniske løsninger
Tilbygg & Påbygg
Konkurranser
Alle
Avsluttede konkurranser
Pågående konkurranser
Markedsplassen
Alle
Firmainformasjon
Kjøp og Salg
Off-topic
Alle
ByggeBolig.no's Humorhjørne
Meldinger fra ByggeBolig.no
Off-Topic ChitChat
Informasjon
Alle
Brukerveiledning & Informasjon
Alle i prosjekter
Tråder:
111,614
Tema:
Her finner du alt innen Prosjekter
Tekniske løsninger
Flatskjerm ned fra taket
Det er mulig det finnes rimeligere heiser i markedet, men den vi valgte virker solid. Løfter opp til 100kg rett opp/ned og virker til å være en seriøs importør i Norge, som har fulgt opp meget bra de ...
Bygge nytt hus
Ny husbygger: Vårt prosjekt
Beit meg merke i det badet selv. Jeg tenker som så at det uansett hadde vært greit å slippe å gå innom soverom for å gå på badet. I tillfelle leiligheten skal leies ut, eller ved videre salg. ...
Pusse opp bad og Kjøkken
> Og hva skal jeg velge firma ut i fra? Det vil være umulig å gi noen fast pris på et slikt oppdrag, da man ikke vet noe om hvor mye skader det er og hvor omfattende jobben blir. Noen tips i så ...
Bygge nytt hus
funkisen: Huset vi bygger
Likte huset godt. Dørene oppe på terassen som er værpåkjent er de ab alu? ...
Hausken: Oppussing av stuen
Jeg har også samme Rais ovn, og er kjempefornøyd med den. 8)Pass på at du får pris inkludert glassrammen, dette da den koster like mye ovnene i en standard tilbudsavis!!! ...
Bygge nytt hus
Flow: Vi skal bygge funkis!
Regner med at dere feiret jul i nytt hus og det hadde vært fint å fått resten av bildene også slik at tråden blir "komplett"
Nybegynner skal isolere og innerede loft fra 1931
Muro Style kan monteres i sone 1 ja. Vanlige Muro vifter er ikke godkjent for sone 1. Herlig, takk ...
Fra bomberom til gutterom.
Luka må bli der den er delevis pga budsjett.
...
Hobbysnekkerens verksted
Forslag til enkelt snekkerprosjekt for barn
Glemmer ikke min start. Det var en Grønn Bosch PSB400 ledningsdrill. Fikk den på min 10 års dag. Relativt avansert drill den gangen, med avtakbar chuck som var nøkkelfri, samt at drillen hadde bits ...
Bygge nytt hus
Raksa: Vårt Funkisprosjekt
Takk igjen, for mange gode forslag. Har jo litt og velge i nå
Vi har også tenkt på på gjennomgående garderobeskap ...
Bygge nytt hus
goelgen: Nytt hus i Sandnes
Ja, vet om pålegg om bod, men det kan vel stå en vaskemaskin i en bod?Hjemmekino høres bra ut, klarte ikke å lese det ut av vedlagte tegning. Vi har selv en kombinert hjemmekino og loftstue, 7.2 ...
Bygge nytt hus
Alhan: Vårt hus
Da har vi bodd i huset i to år.Strømforbruk på disse to årene har vært 34065 kWh. Da har vi varmet 200 kvm med v/v varmepumpe og ellers brukt all den strømmen vi kan lyste. Siste året har vi og hatt ...
Bygge nytt hus
harry shopper: Bygger i NEI-kommunen Oslo
Har du startet byggingen din?Jeg står selv på terskelen til å bygge ut i Oslo. Har arkitekt og entrepenør i arbeide nå men jo mer jeg får vite jo mer deprimert blir jeg.Støyskjerm pga UTEOMRÅDET?? Jeg ...
Renovering etter brann
Stilig trapp. Men kan eg spør kor stort trapperommet er evt størrelse på trappa?
...
Tekniske løsninger
jabarek: automagisk audio på badet
Eiv:> Om du har lyst så hadde det vært interessant å få mer info om dette, eller se noe av koden? Hvordan har du koblet inn bevegelsessensoren?bevegelsessensoren er koblet til ...
Hage & Uterom
jabarek: Min første terrasse
den samme naboen sa forresten seinere at nå har dere laga så fin terrasse, så da må dere bare hogge trea i hagen min om dere har lyst. så blei det; jmf bilde fem og seks, og ...
Bygge nytt hus
DagThomas: Bilder ferdig husprosjekt.
Firkantet downlights er vi meget fornøyd med. Men stort sett alt her er firkantet:) Pris på de som er 3 stk i ca. 3 lapper de enkle rundt 800,-Takk for hyggelige kommentarer:) ...
Haugens kjøkkenprosjekt (moderne sort og hvitt tema)
Hei!ble jo utrolig fint det her...skal legge klik gulv og flexiwat med termostathvilket gulv og flexiwat og termostat var det du gikk for? ...
Tekniske løsninger
Rense "tette" radiatorer?
Finnes noe rensestoff ja. Kjenner en som brukte det på et radiatorsystem med PEX-rør. Rørene grodde igjen av rust fordi de ikke er oksygentette. Skal sjekke hva han brukte. ...
Møbler & Interiør
fliser over kjøkkenbenk
Usikker på hvor jeg skal poste dette innlegget...Har et Mano høyglans hvitt kjøkken fra Kvik, benkeplaten er laminat og heter "drivved" og er en grålig trestruktur. Gulvet er svarte/mørke ...
[Nok et] Oppussing av bad - Litex
det må da være en sikker løsning? så lenge man er sikker på å få det tett rundt rørgjennomføringer ol.Vel, jeg vedder jo badet mitt på at det er en sikker løsning :-)Eneste aber er at de av en eller ...
Garasje, anneks og småhus
Leikehytte / Anneks / Småhus...
Slettet grunnet medlemsprosjekt. ...
Oppussing av husbankhus fra 1970 (Arendal)
På tide med en oppdatering igjen! grunnen til lite bilder og få inlegg er pga jeg jobber i huset så mye nå for å få det klart innen fristen som er om snaue 14 dager!Varmekabler på bad og soverom er ...
Bygge nytt hus
Utleiedel i nytt hus? Husstil?
Vi bygger med utleie fordi vi da betaler ca 4000 kr mindre i mnd. Leiligeten betaler altså seg selv. . og vi kan ta over hele huset selv når vi får bedre råd evt om ungene trenger et sted å bo i en ...
Bygge nytt hus
Renesmee: Vi bygger Diana Exclusive Extended
Hehe, både jeg og samboer er oppvokst på rensvik, henholdsvis 4 og 7 minutter unna der vi nå har bosatt oss, og det ble da folk av oss ;D Rensvik er da "wannabe" byfolk da...hehe. ...
243
244
245
261
Henter innhold
Logg på ByggeBolig
med ditt sosiale nettverk
google
facebook
eller
Husk meg
Logg inn
Opprett ny bruker
Glemt passord?
Bli medlem
Opprett bruker
Husk meg
Jeg godtar
betingelsene i avtalen
Opprett bruker
Gå til forsiden
Avbryt
Glemt passord
Opprett nytt passord
Du vil få tilsendt en epost med link for å sette nytt passord.
Eposten vil være gyldig i 30 minutter.
Avbryt
SEND E-POST BEKREFTELSE
En bekreftelses e-post vil bli sendt til din e-postadresse
SEND
‹
›