Boligmappa.no
Hjemla.no
Toggle navigation
ByggeBolig
.no
Aktuelt
Siste innlegg
Forum
Finn bedrift
Nytt innhold
Inspirasjon
Aktuelt
Siste innlegg
Forum
Finn bedrift
Nytt innhold
Inspirasjon
Logg inn
Bli medlem
Diskusjoner
Alle
Bad, våtrom og rørlegger
Boligprodusenter
Byggeperioden - nytt hus
Dør og vindu
Eksteriør, tak og maling
Elektro og belysning
Energi og varme
Garasje og uthus
Grunnarbeid, mur og betong
Gulv
Hage og uterom
Interiør, møbler og trapp
Kjøkken og hvitevarer
Konstruksjoner og isolering
Lov og Rett
Oppussing og nybygg generelt
Planløsning og Fasade
Privatøkonomi
Restaurering og vedlikehold
Smarthus
Tapet, farge og maling
Ventilasjon og inneklima
Verktøy og maskiner
Prosjekter
Alle
Bygge nytt hus
Garasje, anneks og småhus
Hage & Uterom
Hobbysnekkerens verksted
Møbler & Interiør
Oppgraderinger & Oppussing
Tekniske løsninger
Tilbygg & Påbygg
Konkurranser
Alle
Avsluttede konkurranser
Pågående konkurranser
Markedsplassen
Alle
Firmainformasjon
Kjøp og Salg
Off-topic
Alle
ByggeBolig.no's Humorhjørne
Meldinger fra ByggeBolig.no
Off-Topic ChitChat
Informasjon
Alle
Brukerveiledning & Informasjon
Alle i prosjekter
Tråder:
111,611
Tema:
Her finner du alt innen Prosjekter
Jonas78: Lage utleieleilighet i kjeller
Må det være utenpåliggende stikkontakter når en bruker disse listene?Eventuelt hvordan løses det med innfelte bokser? ...
Garasje inntil huset
En kan jo velge å dra taket ned på garasjen på det partiet som ikke har tilknytning til huset. Vil gi et fint takoverbygg for ved og hagesedskap, se vedlagt skisse.Eventuelt kan du ta med ...
Bygge nytt hus
MOSA-familien bygger hus på Sula/Ålesund
Lurt. Det skal jeg si til han!
...
Bygge nytt hus
NN: Vår versjon av Elara 5 fra Nordbohus
Takk
ja har brukt 6 mnd.. ...
Lage kontor i kjelleren
Ikke noe problem, om du kommer hit og bygger garasje ;D ...
Bygge nytt hus
Jannarn: Selvtegnet enebolig
Da er taket på plass og julestemningen i hus! Svart Zanda rustikk falt valget på. Så nå er det bare å gjøre seg ferdig tetting og panel rundt det hele. Vinduene kommer i januar så jeg har god ...
murvegg mot murgulv
Da er det isolert fra utsiden, men kommer litt tilbake til innsiden av veggen. Har fjernet alt løst mellom vegg og gulv, og ser her at det er endel småhull og "småsår" i veggen. Dette ønsker ...
Bygge nytt hus
viva81: Moderne hus i Rogaland
Lenge siden jeg har oppdatert noe her!Har en blogg som stadig oppdateres, så om noen har lyst, er dere velkommen til å besøke den!Adressen er: www.martaogeirik.blogspot.comHar gått fra en byggeblogg ...
Bygge nytt hus
Pijah: Endelig i gang med vårt hus!
Hei Pijah!Så gøy å se at dere er i gang!!:)Blir spennende å følge prosessen!Håper på mange bilder og oppdateringer her inne eller i egen blogg!:) ...
JR Hansen: Vår lille idyll(bilde tung tråd)
Jeg måtte ta ett lite avbrekk i hus oppussingen pga jeg ble far til to små tvilling gutter..Men med snille svigers,foreldere og venner har jobben på huset gått videre..TUSEN TAKK=)=)=)Alt er ferdig ...
Prosjekt: nytt kjøkken/bruksrom
Takker for all skryt igjen! Ja det er god plass og et rom vi bruker mye om dagen! Til deg som spurte om røroshetta, er det ikke det. Det er en Gorenje hette med ekstern motor. Den er i aluminium for å ...
vinylgulv med luftbuler
jeg prøvde med varmepistolen men fikk ikke pressset de vekk. Luften forsvinner ikke, det er litt sent å skyve luften ut til sidene nå når limet har tørket i 3-4 dager.jeg fikk også tipset vedr. ...
Tilbygg & Påbygg
Grunnmur på tilbygg
Holder du alt,inkludert betong/mørtel og i tillegg får gjort isolering,forsk. for sålen er det en bra pris. ...
Bygge nytt hus
Diamant fra Hiba-hus
HeiJeg holder på å bygge et slikt hus nå, men det er med kjeller,dobbel garasje og utleiedel . I katalogen fra 2008 er dette huset med kjeller. Tømrerarbeider koster ca 800.000kr-1000.000kr.Rørlegger ...
Bygge nytt hus
Vår byggeblogg: Huset på Grønnmyra
Bedre sent enn aldri :)http://www.gronnmyra.blogspot.com ...
Bygge nytt hus
Vår husblogg Aurora fra Nordbohus
Blir stilig detta. Knottelisten på kjøkkenet gir det ekstra
...
Bygge nytt hus
BoligPartner: Herregaard
Noen som har bygget herregård på to etg fra boligpartner? ...
Alekoy: Prosjekter i og på kåken
Fann ikke kabelen, men fadern' hadde noen bilder som han tok. er ett bilde som ble tatt fra samme enden som det med den flotte rosafargen...også noen andre.Det ble våtromstapet på veggene, det er ...
HTH eller Sigdal
Hei er det noen som har "inside" på når det kommer nye tibud på Sigdal og HTH kjøkken? Det er jo ikke så lenge siden begge kjøre en 25% kampagne synes jeg å huske. Noen tips????
Pusse opp uthuset
Vi har kjøpt nytt hus og på eiendommen er det et uthus med uisolerte vegger og skråtak. Inneholder 3 rom, arbeidsrom, liten garage og vedbod. Jeg kunne tenke meg å bygge om disse ...
Møbler & Interiør
Når det er tre i tak, vegger og gulv
viss du har lyst og prøve deg frem finn et kott, under trappa eller lignende der det er samme gulv og prøv deg frem. det er jo ikke synlig heller
Bygge nytt hus
Her er huset vi skal bygge (blinkhus rolvsøy)
Planløsningen som den er ser grei ut den. For å kunne endre noe må man vite mer om deres behov og noe om tomten. (skrå/flat/utsikt/himmelretning/hvor veien er). ...
Bygge nytt hus
Monika: Vårt hus
Fint hus! Har dere forresten balansert ventilasjon?Tusen takk! Vi er godt fornøyde selv. Vi har Villavent ventilasjonsanlegg ...
Tilbygg & Påbygg
Bygging av vegghengt balkong
du kan lage denne balkongen uten understøttelse. om du skal ha 120 cm bred balkong må bjelkene stikke min 120 inn i huset for innfestning. dvs du må av med undergulvet for å feste det nye bjelkelaget ...
Bygge nytt hus
Rocky: Arkitekttegnet enebolig - moderne stil, mur
Hadde vært flott med en oppdatering ja!Ser at dere har litt samme type tomt som oss med skråning mot øst, og utsikt/front på hus mot sør. Vi må også ha innkjørsel fra øst og tenkte å ha garasje som en ...
247
248
249
261
Henter innhold
Logg på ByggeBolig
med ditt sosiale nettverk
google
facebook
eller
Husk meg
Logg inn
Opprett ny bruker
Glemt passord?
Bli medlem
Opprett bruker
Husk meg
Jeg godtar
betingelsene i avtalen
Opprett bruker
Gå til forsiden
Avbryt
Glemt passord
Opprett nytt passord
Du vil få tilsendt en epost med link for å sette nytt passord.
Eposten vil være gyldig i 30 minutter.
Avbryt
SEND E-POST BEKREFTELSE
En bekreftelses e-post vil bli sendt til din e-postadresse
SEND
‹
›