Boligmappa.no
Hjemla.no
Toggle navigation
ByggeBolig
.no
Aktuelt
Siste innlegg
Forum
Finn bedrift
Nytt innhold
Inspirasjon
Aktuelt
Siste innlegg
Forum
Finn bedrift
Nytt innhold
Inspirasjon
Logg inn
Bli medlem
Diskusjoner
Alle
Bad, våtrom og rørlegger
Boligprodusenter
Byggeperioden - nytt hus
Dør og vindu
Eksteriør, tak og maling
Elektro og belysning
Energi og varme
Garasje og uthus
Grunnarbeid, mur og betong
Gulv
Hage og uterom
Interiør, møbler og trapp
Kjøkken og hvitevarer
Konstruksjoner og isolering
Lov og Rett
Oppussing og nybygg generelt
Planløsning og Fasade
Privatøkonomi
Restaurering og vedlikehold
Smarthus
Tapet, farge og maling
Ventilasjon og inneklima
Verktøy og maskiner
Prosjekter
Alle
Bygge nytt hus
Garasje, anneks og småhus
Hage & Uterom
Hobbysnekkerens verksted
Møbler & Interiør
Oppgraderinger & Oppussing
Tekniske løsninger
Tilbygg & Påbygg
Konkurranser
Alle
Avsluttede konkurranser
Pågående konkurranser
Markedsplassen
Alle
Firmainformasjon
Kjøp og Salg
Off-topic
Alle
ByggeBolig.no's Humorhjørne
Meldinger fra ByggeBolig.no
Off-Topic ChitChat
Informasjon
Alle
Brukerveiledning & Informasjon
Alle i prosjekter
Tråder:
111,629
Tema:
Her finner du alt innen Prosjekter
Bidda: Fra gammel Jøtulpeis til ny Nordpeis.
Jeg hadde en nesten samme Jøtulovn fra ca 1980. Peishuset skulle ha 17.000 for å fjerne den, så jeg ga den også bort på Finn. Ble jo veldig fint dette. ...
Bygge nytt hus
Tormod2: Funkis på Bjorøy
Hei! Kanon tøft hus :D jeg ser du har brukt w-bjelker i etasjeskillet. Hva synes du om de iforhold til i-bjelken? Og hvordan er prisdifferansen? Er vel en stor fordel med åpne bjelker der man ...
Bygge nytt hus
haglefantome: Vårt boligprosjekt.
Oops, der såg eg plutselig plantegningane også
Lykke til med bygging! ...
Bygge nytt hus
joachim: Egentegnet enebolig i Asker
Hei,Du har nok misforstått etasjeinndelingen. Det kommer litt dårlig fram på siste bildet. Tidligere bilder er lagt inn med filnavn likt som etasjen.Stueetasjen er sokkeletasje. Soveromsetasjen er 1. ...
Farstad1982: Kjeller fra 1959, blir ny
Innredningen på vaskerommet kommer fra KVIK, husker ikke hva modellen heter. Men er veldig fornøyd med den. Vaskerommet er ikke stort 6kvm men vi syns dette er akkurat stort nok for vårt formål.No er ...
Bygge nytt hus
Caffelattee: Nå skal drømmehuset bygges!
Velkommen og lykke til i jakten på boligdrømmen
...
mk1 black limited: Prosjekt vedskjul
Bra jobba dette her :)Skal lage vedskjul selv nå, bak huset rett utenfor en murvegg. Blir lite sol der, men står ivertfall i ly av regn og snø. ...
Midas hjemmekino
Her er noen presentasjonsbilder av det endelige resultatet.Rommet er ferdig byggemessig, men jeg har planer om å jobbe videre med akustiske tiltak fordi jeg har litt lang etterklang på enkelte ...
plenklipper: Renovering av vognskjul fra 1967
Her har det gått litt trått de siste ukene da jeg har vært på jobb i Singapore i to uker. (Jepp, jeg var snytheldig og fikk med meg Formel 1 fra tribuneplass mens jeg var der!
Bygge nytt hus
Vi planlegger bygge hus fra nordbohus - variant karat
Sjekk gjerne ut om det blir ekstra kostnad om du speilvender hus pga takstoler.. ...
Wasp: Lekehusprosjekt
Dro på ikea og kjøpte den billigste laminaten dem hadde. Og gjorde en avtale med "lille my" om at det IKKE er lov å ha vann, sand og gjørme inne i lekehuset ;DHahahaha lykke til der ja ...
Tekniske løsninger
Britax: Prosjekt: L/L til L/V varmepumpe, Hyundai GWH12MB
Jeg har vel en volkswagen-type selv. Ikke av de verste varmevekslerne, men heller ikke en god plateveksler. Jeg har rundt 10 grader underkjøling.Det jeg tenker er at selv om man har en ræva veksler ...
FLYTTET: Garasjeportåpner
Dette emnet har blitt flyttet til Garasje, Anneks og Uthus.http://www.byggebolig.no/index.php?topic=51881.0 ...
Bygge nytt hus
Reinh83: Prosjekt drømmehus
Det er thermomur. Isolasjon - betong - isolasjon. Nullpunkt vil jeg tro er godt utenfor betong slik at ekstra isolasjon er unødvendig på utsiden. Innsiden derimot må isoleres om det lektes ut. Pga ...
FLYTTET: Pris på uthus
Dette emnet har blitt flyttet til Garasje, Anneks og Uthus.http://www.byggebolig.no/index.php?topic=51855.0 ...
Bygge nytt hus
h_vestbo: Skal bygge nytt :D
KarstenBeate: Den er sååå stor å ha på veggen, så tenkte evt å ha den i taket på garasjen;) ...
Hage & Uterom
Fundamentering av stakittgjerde. Hva er beste løsning?
ForslagBanke ned/ støpe fast T-stolper. helst T-50 galvanisert.Samme type som brukes til netting-gjerder, da har man flere hull å skru fast i der nettingen vanligvis sitter.Disse stolpen kan man ...
Bygge nytt hus
Contemp: Funkis i planlegging
Stilig! Tusen takk for forslaget. Vi skal ta det med videre i prosessen, så får vi se hva vi ender opp med
...
optimal: Fra rivingsobjekt til mitt nye hjem.
Hei, og takk for det:)Fargen er en farge som sigdal har i sitt sortiment.. Husker ikke fargekoden i hode:) Her er noen flere bilder med møbler ol. Etter innflytting. Har også satt inn et ekstra vindu ...
Tekniske løsninger
Program for logging av strøm- og eller vannforbruk
En liten bugfiks i utregningene i tabellen.Totalkostnaden la til målerkostnaden to ganger. ...
Møbler & Interiør
Prismekrone i dusjen - ikke gjør dette hjemme
Det ser jo ut som en suksesshistorie - hvorfor skal man ikke gjøre dette hjemme? ...
Bygge nytt hus
hanspba: Vårt nye boligprosjekt...
faren min har nylig bygget et hus med real takhøyde, skråtak og mange vinkler.I den ene delen har han lektet ut rundt veggene (og da også i taket for å få det jevnt) og satt inn spotter i, så store ...
Tomwar1: Oppussing av tyrolerhus fra 1981
Gleder meg til å se hvordan det blir utvendig. Går selv med takner om å kjøpe et tyrolerhus og så modernisere det totalt. De er ikke så populære her i Oslo, så i så henseende litt underpriset. ...
innspill til oppussing av hus fra 1911?
så dere har bad og sov i 2etg?få opp et brukt kjøkken fra finn i 2 etg, selges komplett fra 2000kr og oppover, regn med å bruk 6mnd nede, ettersom gulvet skal skiftes, og mannen din er håndtverker, ...
Fonn: amatør renoverer hus fra 1938
FilmmodusRed Light modus ...
226
227
228
261
Henter innhold
Logg på ByggeBolig
med ditt sosiale nettverk
google
facebook
eller
Husk meg
Logg inn
Opprett ny bruker
Glemt passord?
Bli medlem
Opprett bruker
Husk meg
Jeg godtar
betingelsene i avtalen
Opprett bruker
Gå til forsiden
Avbryt
Glemt passord
Opprett nytt passord
Du vil få tilsendt en epost med link for å sette nytt passord.
Eposten vil være gyldig i 30 minutter.
Avbryt
SEND E-POST BEKREFTELSE
En bekreftelses e-post vil bli sendt til din e-postadresse
SEND
‹
›