Boligmappa.no
Hjemla.no
Toggle navigation
ByggeBolig
.no
Aktuelt
Siste innlegg
Forum
Finn bedrift
Nytt innhold
Inspirasjon
Aktuelt
Siste innlegg
Forum
Finn bedrift
Nytt innhold
Inspirasjon
Logg inn
Bli medlem
Diskusjoner
Alle
Bad, våtrom og rørlegger
Boligprodusenter
Byggeperioden - nytt hus
Dør og vindu
Eksteriør, tak og maling
Elektro og belysning
Energi og varme
Garasje og uthus
Grunnarbeid, mur og betong
Gulv
Hage og uterom
Interiør, møbler og trapp
Kjøkken og hvitevarer
Konstruksjoner og isolering
Lov og Rett
Oppussing og nybygg generelt
Planløsning og Fasade
Privatøkonomi
Restaurering og vedlikehold
Smarthus
Tapet, farge og maling
Ventilasjon og inneklima
Verktøy og maskiner
Prosjekter
Alle
Bygge nytt hus
Garasje, anneks og småhus
Hage & Uterom
Hobbysnekkerens verksted
Møbler & Interiør
Oppgraderinger & Oppussing
Tekniske løsninger
Tilbygg & Påbygg
Konkurranser
Alle
Avsluttede konkurranser
Pågående konkurranser
Markedsplassen
Alle
Firmainformasjon
Kjøp og Salg
Off-topic
Alle
ByggeBolig.no's Humorhjørne
Meldinger fra ByggeBolig.no
Off-Topic ChitChat
Informasjon
Alle
Brukerveiledning & Informasjon
Alle i prosjekter
Tråder:
111,629
Tema:
Her finner du alt innen Prosjekter
Bygge nytt hus
Bein bygger hus!
Flott hus og utrolig stilige modeller! Kan jeg spørre hvilket program som er brukt for å få til noe så realistisk?Takker!3D modellene ble laget i autoCAD, så tok jeg bilder av tomta som de importerte ...
TingTarTid: Totalrenovering av hus fra 1965 (Bilder)
Da er vi i ferd med og fylle igjen, øveste laget er bare litt fin pynte grus.. ellers er det type grov grus.. sånn til info .. ...
titus41: Stor oppussing med masse bilder
lage gjerde mellom meg og naboen.Levegg og alt annet nips nap man får kjøpt rundt omkring så var det å bygge selv det beste valget. Kjøpte stolpespyd som var tilpasset 2" 4" litt ...
Bygge bod inntil naboens husvegg
Hvordan er det/blir det med vann mellom naboens vegg og snekkerboda di? Hadde gitt god lydisolasjon å bytte ut naboens kledning med to lag gips, men det krever noenlunde tørr løsning. Så lenge ditt ...
jorgenw: Overbygg ute
Ble bra dette
Bare noen timer med rydding rundtom, så blir det jo pent også
cozmo bygger lekestue
God knall fra Cozmo
...
Bygge nytt hus
Skal bygge Estoril fra Byggmann.
Savner oppdatering her. Hvordan går det?
...
Møbler & Interiør
FLYTTET: Persienne med styring langs sidene
Dette emnet har blitt flyttet til Interiør, Møbler og Trapp.http://www.byggebolig.no/index.php?topic=51198.0 ...
Fjerne murpuss fra bærevegg
En teglvegg skal ikke svekkes ved å fjerne murpussen. Det som kan svekke den er måten du fjerner murpussen på. ...
Bygge nytt hus
susie89: Bygger Arcturus med Nordbohus :)
Da er halve taket oppe:) ...
Bygge nytt hus
Marken: Boligdrømmen med BoligPartner
- Det blir mye grubling av hus planlegging.. egentlig blir man vel aldri helt fornøyd- men man lærer av sine feil - så optimalt burde vel alle bygd et par hus eller to! - Perfekt blir det aldri, men ...
Tilbygg & Påbygg
Farstad1982: Garasje blir til :)
Hei.Har enda noen spørsmål til dere.Tilbygget mitt skal bygges ca 1 meter fra tomtegrensen (dette er godkjent av nabo).Avstanden fra vårt tilbygg til naboens hus blir ca 12m, mens til deres garasje ...
Royk: Innredning av loft, råd-hjelp =)
Hei.Beklager treg aktivitet, men vi fikk noen uventa fridager, og tok en snartur rundt i landet på familiebesøk =)Ja, jeg er kjent med dette parfin mønsteret eller "tjære" aktige væska. Og ...
Møbler & Interiør
ariens: Ileggsplate spisebord
Her er resultatet. Labankane blei festa med 2 skruar kvar. Alt har stått i huset i mange veker for å bli akklimatisert før det blei skrudd saman.Ved montering plasserte eg først labankane i bordet, la ...
ivertas runde furtebod
Har en idé til boden min, men må selvsagt ha hjelp, i g j e n...Skal jo ha det over frostnivå (kjekt å kunne varme det opp skikkelig ved behov) der i vinter, og tenkte først på en liten panelovn.Men, ...
Hage & Uterom
Eirik9: Festing av bærebjelke, terrasseprosjekt
Har hørt om folk som legger bildekk flatt på bakken og støper fast stolpesko i disse. Da flyter terrassen oppå bakken på en måte. Vet ikke hvor bra det er...? ...
FLYTTET: Dimensjon på drager over garasjeport.
Dette emnet har blitt flyttet til Garasje, Anneks og Uthus.http://www.byggebolig.no/index.php?topic=50758.0 ...
Hooded tar fatt på ny garasje med carport, ny trapp og nytt gjerde..
Da er det litt oppdaterte bilder som er fra sommeren 2013. Iforbindelse med ferdigstillelse av garasjen, ønsket vi å lage en trapp opp til huset. Egentlig ønsker vi å legge den lengre ned i terrenget, ...
Bygge nytt hus
Sans: Nordbohus Sans
Gøy å se bilder av flere som har bygget dette huset. Vi var de første som bygget d ette huset, så det var veldig gøy. Samboeren min er snekker, så vi har gjort det meste sjøl. Fikk huset ferdig heiset ...
Hage & Uterom
Eifi: Hageprosjekt, støttemur, terrasse, bed, osv.
Meget imponerende å se hva du får til! Dette ser jo helt strøket ut!Har du bakgrunn innen området/veldig mye erfaring eller er du bare veldig dyktig og nøyaktig?Jeg er nok bare en lykkelig amatør slik ...
LisaF's hjemmelagde dobbelgarasje
Nå forsøker jeg på to måter.1: Klikke på knappen for å legge inn link til bilde oppe i formateringsvalgene (rett under Bold, I, U osv):Og så ved å legge ved som vedlegg. ...
Tilbygg & Påbygg
Siste vegg utvendig. Ny kledning og inntak
Riv ned gammel kledning der ny kabel skal gå. Få elektriker til å legge ny kabel helt klart frem til sikringsskap eller inntak. Grave kabel til stolpe. Så må kraftleverandøren koble fra strømmen i ...
Hage & Uterom
Totomm: Terasse på hytta
Denne ligger på Golsfjellet vest om jeg ikke tar feil? ...
Bygge nytt hus
eh: Huset vårt (Idehusvariant)
Så var det klaret for maling.. Vi vurderte en del frem og tilbake type maling. Etter et par anbefalinger, og et møte med representanten for malingsprodusenten på boligmessa valgte vi Drywood. ...
nubbdal: Oppussing av hus fra 1969.
Har vært litt grådig med informasjon ser jeg..Den første plantegningen er fra 69, for ca 10 år siden ble det satt inn en trapp og taket ble løftet.I 2.etg har vi 3 store soverom,loftstue og en bod(som ...
227
228
229
261
Henter innhold
Logg på ByggeBolig
med ditt sosiale nettverk
google
facebook
eller
Husk meg
Logg inn
Opprett ny bruker
Glemt passord?
Bli medlem
Opprett bruker
Husk meg
Jeg godtar
betingelsene i avtalen
Opprett bruker
Gå til forsiden
Avbryt
Glemt passord
Opprett nytt passord
Du vil få tilsendt en epost med link for å sette nytt passord.
Eposten vil være gyldig i 30 minutter.
Avbryt
SEND E-POST BEKREFTELSE
En bekreftelses e-post vil bli sendt til din e-postadresse
SEND
‹
›